გამოცდის შინაარსი:
თეორია
თეორიული გამოცდის ჩაბარება ადასტურებს, რომ თქვენ კარგად იცნობთ საგზაო მოძრაობის შესახებ კოდექსს.
30-წუთიან გამოცდაზე მიუჯდებით სენსორულ კომპიუტერს, სადაც 30 შეკითხვა მოგივათ. გაქვთ მაქსიმუმ 3 შეცდომის დაშვების უფლება.
შეკითხვები მოვა იმ 1083 ბილეთიდან, რომელიც უკვე გამოქვეყნებულია საჯაროდ და ყველასთვის კარგადაა ნაცნობი.
დასამშვიდებლად გეტყვით, რომ კოდექსის შესწავლა არც ისეთი რთულია. გამოცდას ჩვენი მოსწავლეთა 95% პირველივე ცდაზე აბარებს.
ბილეთები იხილეთ აქ: ბილეთების გვერდი
პრაქტიკა
თქვენი ნებაა მექანიკაზე ჩააბარებთ თუ ავტომატიკაზე.
თეორიის ჩაბარების შემდეგ დგებით ცოცხალ რიგში, ხოლო მას შემდეგ, რაც დაიკავებთ თქვენს ადგილს ავტომობილის კაბინაში, ნუ გაგაკვირვებთ თქვენს გვერდზე მჯდომი გამომცდელის სიჩუმე. თქვენ მხოლოდ კომპიუტერთან უნდა "იკონტაქტოთ".
სულ ჯამში უკვე კარგად ნაცნობი 6 ელემენტის შესრულება იქნება საჭირო. ესენია: უკუსვლით პარკირება, ზიგზაგი, მიმართულების შეცვლა (ჩიხი), რვიანი, აღმართი და პარალელური პარკირება.
გამოცდას 100 ქულით იწყებთ და მინიმუმ 61 ქულით უნდა დაასრულოთ.
ეს არც ისე ძნელია. ჩვენი მოსწავლეთა 67%, რომელიც გადის 5 გაკვეთილს გამოცდას პირველივე ცდაზე აბარებს.
ქულების შესახებ დეტალურად იხილეთ აქ: ქულების სისტემა
ყველა ქალაქში განსხვავდება მოედნის ფართობი და მათზე ელემენტების განლაგება და თანმიმდევრობაც.
ყველა ქალაქში გამოცდა ბარდება Skoda Rapid-ის ტიპის ავტომობილებით.